Isnin, 31 Mac 2014

NURSING WEAR FOR MOMMIES

Assalammualaikum and selamat sejahtera.


Kau jangan pelik tetiba aku update pasal nursing wear for mommie pulak. haha Aku tak pregnat ya, kahwin pun belum. Ada akak minta tolong aku update entry pasal nursing wear ni kann. Jadi aku tolong lah. Aku pun confius sebenarnya, blog aku tak femes macam blog yuyu ke, emas putih ke, cik epal ke, tetiba ada request minta tolong up entry. alhamdullilah rezeki lah kann.




Nursing wear ni lebih pada mommies atau bakal mommies. Jenama Nursing Wear ni ' Feedmilk', Feedmilk ni jenama baju, bukan jenama susu. hehe Feedmilk ni jenama baju menyusu pertama di Malaysia ya, hebat kan. Sebelum ni tak ada jenama khusus untuk baju menyusu kann. 

Biasanya dekat pasaran tu, 93.9% baju menyusu tak lawa. nampak hodoh je. Jadi kesian lah dekat mommies kan sebab tak boleh nak bergaya sangat. Tapi sekarang tak payah risau Feedmilk kan ada. Ibu menyusu tak payah pening-pening lagi, nak pakai baju apa yang sesuai kan. Nak bergaya pun boleh, sebab baju dia semua cantik-cantik. Serius tak tipu.




Nampak cantikkan. Jadi lepas ni tak ada alasan tak nak menyusu kan baby kita kan. Nah tengok sekali macam bukan Nursing Wear tau. Warna dah lah comel sangat. Lepas ni kalau ingat baju menyusu ingat Feedmilk tau. Dekat mana nak dapat baju gojess macam ni ? Boleh layari laman web Feedmilk kat bawah ni.

Laman Web : http://www.feedmilk.com/
Facebook : https://www.facebook.com/feedmilk
Instagram : @Feedmilk.



Tiada ulasan: