Sabtu, 28 Disember 2013

Vitamin C & E + Whitening by Dian'z Health and Beauty Care



Assalammulaikum dan selamat sejahtera.



Vitamin C & E + Whitening  

Vitamin C & E ni ada 60 biji kapsul dalam satu botol. Boleh bertahan selama satu bulan. Mudah dimakan, senang dibawa ke mana-mana terutama time travel, letak dalam handbag dah settle, tak perlu pening-pening nak bancuh ke apa. Boleh dimakan seawal usia 16 tahun lagi, lelaki perempuan, tua muda boleh makan. Ibu megandung, ibu menyusu boleh makan. Ibu dalam pantang tidak digalakkan makan, sebab masa pantang banyak ambil herba kan, bercampur-campur jadi apa pulak nanti.

Kandungan Vitamin C + E :

Pure Collogen - collagen dari ikan talapia, alergic seafood pun boleh makan, kecuali hang ada alergic dekat ikan talapia tak boleh makan.
Vitamin  C & E.
Glluthatione- Satu dunia tahu kebaikan gluthatione ni kan.
Maquiberry - Memang buah yang bagus, jadi bila makan rasa perisa berry lah.

Kebaikan Vitamin C + E.
* Memutihkan kulit wajah dan badan.
* Merawat jerawat kronik.
* Mengurangkan maslah resdung.
* Memberi kesihatan dan kecantikan dari dalam.
* Mengecilkan pori pada wajah.
* Vitamin lengkap untuk tubuh anda.
* Sesuai untuk Lelaki dan Wanita

Ini Nurul Diana owner Dian'z Vitamin. Nak jual apa2 owner harus lah mencuba dulu, baru orang lain percaya kann. Dian dah makan Vitamin ni 1 tahun lebih. Tengok hasil dia, sure aku tak tipu ya. Memang tanpa apps camera apa pun ni.

Ini pulak Fara kawan stokis aku. Bride to be. Fara dah makan Dian'z Vitamin dekat setahun jugak. Fara mula-mula kulit dia sensitif, bila makan suppliment bukan2 akan naik jerawat. Tapi lepas makan Dian'z Vitamin, kulit dia alhamdullilah ok sangat.


Testimoni aku sendiri :
Aku baru makan sebulan. Awal2 aku makan tu dia naik jerawat lah kan. Aku buat relax je. Sebab aku memang tahu mula2 akan naik jerawat punya. Yela jerawat naik sebab dia buang toksin dekat badan kita. Air masak aku minum banyak jugak. Tapi kekadang je. haha kekadang 1 botol pun tak habis. mihmih. Apa aku rasa kulit aku jadi lembut dan anjal, gituuu. Nak kata kulit putih tu belum lagi, take time lah kan. Kulit dah kurang berminyak. Aku selalu berminyak bahagian tepi2 hidung tu. Tak selesa aku rasa. Aku memang dah jatuh hati lah dengan Vitamin ni. Sebab aku rasa selamat nak makan. Ada KKM kan, plus aku tahu siapa owner dia tu. Nak gambar aku sebelum dan selepas nanti aku upload yoo. Tunggu aku makan dua bulan nanti. 



Lagi Testimoni ====> TEKAN

Question and Answer :

Q : macam mana nak makan ?
A : Ambil 1 biji sebelum sarapan, dan 1 biji sebelum makan malam. Ada gastrik ambil selepas makan sarapan and selepas makan malam.

Q : Berapa lama boleh tengok kesan.
A : Ikut kepada tahap metabolisme badan kita, ada yang satu hari makan dah nampak kesan, ada yang 3 bulan makan baru nampak kesan, jangan give up kalau baru satu atau tiga bulan makan belum nampak kesan. Metabolisme badan kita berbeza setiap orang.

Q : Ibu mengandung dan menyusu boleh makan ke ?
A : Boleh, tiada masalah, sebab dia vitamin. Kalau masih ragu-ragu boleh bawa Vitamin ni dan semak dengan Doktor anda.

Q : Halal ke ? Ada KKM tak ?
A : Dikilangkan bertaraf GMP, disahkan HALAL oleh JAKIM, keluaran bumiputera dan ada KKM.

Q : Ada effect kalau stop makan.
A : Ada, kulit yang cerah and cantik masa makan ni, mungkin akan kusam balik sebab dah tak ada vitamin dalam tubuh, kalau serasi bagus kenapa stop ? vitamin ni akan cair dan  mengalir ikut darah dalam tubuh, kalau kita tak ambil tiada vitamin dalam badan kita, tak ada vitamin macam mana kulit nak cantik ?

Q : Harga mahal tak ?
A : Sangat berpatutan RM 80 ( not include postage ) postage RM6 semenajung RM9 sabah srwak.



SMS ke : 0177492503.

Untuk kawan-kawan blog, aku kasi diskaun RM5 ya. PM aku kat facebook dan cakap, saya baca Vitamin dari Blog, ha dah dapat diskaun RM5.




Tiada ulasan: