Ahad, 1 Disember 2013

My Own Story- M.O.S

Assalammulaikum and hai. selamat hari minggu.apa khabar..aku tak tahu nak start macam mana lah. ishh.ishh. gedik kau ni. menyampah. aku kan suka kan dengar lagu. alah engko orang pun suka kan dengar lagu kan. tapi jangan sampai lagha ya adik-adik. tak boleh. hari tu jalan-jalan dekat youtube. boleh ea jalan-jalan. lepas tu kan. berapa banyak nak guna kann.kann ni. tengah hits lagu sandiwara cinta sekarang ni, aku suka dengar cover lagu-lagu ni daripada the real lagu, sebab kadang-kadang cover lagi sedap dari the real lagu. mihmihmih aku jumpa cover sandiwara cinta cover by M.O.S ni. hoii aku cakap dengan kau best lagi dari penyanyi asal dia tahu. hahaha jahat aku. video yang cantik, menyanyi tepi pantai. oh my cair iolss. mihmih lagha ni lagha. nah tengok sikit.



band ni popular jugak rasannya. tapi aku je baru tahu kot. kot lah. M.O.S standing for my own story. tiga orang ahli own,remy and kim. hoii siap tahu nama ahli dia. nampak sangat stalker terhebat aku. mihmih tak adalah dah dia orang bagi discription iolss baca lah kan. tapi tak tahu lah dekat telinga engko orang best ke tidak sebab telinga lain-lain kenss. cukup lah. ni pun rasa dah panjang menulis ni.



macam mana nak contact dia orang :
fb page : M.O.S
twitter : M.O.S
youtube : M.O.S

terima kasih sudi baca ;)

Tiada ulasan: