Selasa, 18 Mac 2014

Alhamdullilah Selangkah Lagi......

Assalammualaikum and Hai.

Nak buat entry pendek je ni. haha boleh percaya ke, tengok-tengok panjang leret-leret. Alhamdullilah, maju setapak lagi, dulu dropship je sekarang dah jadi stokis. Syukur lah Allah bagi nikmat ni. 






Dian'z Vitamin C & E sumber rezeki utama sekarang ni, ada jugak jual Belvya perfect shape, tapi aku lebih fokus pada vitamin ni. Kata sifu aku, kalau nak berjaya kena fokus fikir apa yang kita nak buat baru dapat hasil.

Sempena aku jadi stokis ni kan, aku nak buka harga diskaun untuk semua rakan-rakan blogger. Sila mesej aku di Facebook aku dan bagi tahu aku korang blogger, aku bagi harga diskaun untuk korang try. Aku juga buka peluang untuk korang blogger ke bukan blogger ke buat part time dengan jadi dropship bawah aku. Untuk permulaan aku terima 10 orang je dropship, sekarang dah ada 2 orang, lagi 8 orang lah. Bukan apa,  baru belajar kan, nanti ramai-ramai aku pening pulak.

Insyaallah, untung walau tak banyak mana, kalau korang rajin, aku jamin RM1000 dalam tangan setiap bulan. Aku akan ajar ilmu marketing semua. Ajar cara nak buat sale semua. Insyaallah, niat nak tolong orang, macam mana orang tolong aku dulu. 

Dian'z Vita ni suppliment tau, untuk korang yang ada masalah kulit, jerawat, jeragat, nak putihkan kulit, nak cantik gebu gebas gituu. hehe Dia special sikit, dia putihkan satu badan bukan muka je. Insyaallah harga murah kualiti menjamin.

Eh tak di cakap nak update pendek je. haha biasalah aku kannn. ampun. Doakan kejayaan aku, doakan aku murah rezeki, doakan aku dapat bantu mak abah, dan orang-orang yang perlukan bantuan. 

Segala pertanyaan sila direct mesej aku di : Facebook : Sharifah Syahirah II.
Terima kasih yang mendoakan, semoga allah murahkan rezeki korang. hikss selamat malam, assalammualaikum.

Tiada ulasan: