Rabu, 29 Februari 2012

Special For You.

Hari ni hari apa.hari ni 29.2 kan.tahun lompat yang datang hanya empat tahun sekali.aku antara mereka yang dilahirkan pada tahun lompat ni.so ada la bestfriend aku yang birthday dia jatuh pada 29.2.dia hanya sambut birthday empat tahun sekali.wow special nye.orangnya pun special dan lain dari yang lain..



happy birthday salihah.rindu dengan kau.rindu nak gaduh dengan kau.rindu nak kacau kau.rindu nak buat kau marah..salihah sory sangat selama ni aku selalu membuli kau.asyik tak puas hati je dengan kau.kau antara kawan aku yang paling unik.pantas,tangkas dan efisyen gitu..huahaha selalu berkaliber,bertanggungjawab atas setiap kerja yang kau buat.sampai aku pun naik gila bila kena berkerjasama dengan kau masa buat buletin.kau terlalu pantas salihah,penat nak ikut rentak kau.kau disanyangi dan dikagumi oleh cikgu-cikgu  sebab sikap kau.thumbs up for u salihah.semoga kau murah rezeki,cepat dapat jodoh..huhaha,semoga kau sihat selalu.aku sayngggggg kau sangat-sangat.

untuk cousin,kawan-kawan yang dah bertunang,selamat bertunang.kak nisa,tak sangka awak dah tunang,kawan aku tu pun uitt tak percaya kau dah tunang sayangg.tahniah...tahniah.


blog aku berwajah baru.header je belum tukar.try comments sikit.

till then wasalam.


thanks untuk bloger terkenal apit sebab sudi follow blog buruk ni.


Tiada ulasan: