Rabu, 22 Februari 2012

Khas Untuk KITA.

apa khabar korang.terima kasih sudi masuk blog ni dan baca entry ni.entry ni khas untuk ex student STPM smks batu pahat.tak di buka  faceboq aku,and aku tengok alif kawan aku masukkan video ni.




alif aku sangat terharu tengok video ni.thanks sangat untuk kau dengan shahrul yang selalu rakam setiap moment kita semua.bila tengok balik,semua rasa ada,sedih,happy and lucu.rindu nak balik sekolah.aku dapat tengok muka aku yang buruk bila menangis.thnks..thnks and thnks.rindu sangat kat korang.rindu..rindu..rindu.eh yun,kelakar la kau ni.video ni semua masa dah dekat nak exam.and masa last day exam.nampak tak muka happy gila bila exam dah habis.haha.terlepas dari beban ohhh.satu lagi video ni.




ni masa malam diner,atau jamuan perpisahan dekat port dickson.aku ada review pasal jamuan ni dolu-dolu nak tengok SINI.memang best pun.tak rugi and tak sia-sia aku masuk form 6,banyak benefit aku dapat : p.



leha aku pun rindu kau..klik untuk tumbesaran.

for all my friends especially form 6 student 2010/2011 our moment i will keep carefully in my heart until i die.thanks to all of you because make me smile,cry and laugh together.i love u you all more and more.i hope our relationship will remain until jannah.insyallah.



Tiada ulasan: