Khamis, 29 Disember 2011

akhirnya.

tajuk gempak je lebih.apa yang akhir kan.akhirnya aku dapat jugak software adobe photosop.lama cari software ni tak jumpa, macam mana nak downlod.ada pun software tu nak download kena tunggu sampai dua jam.kalau aku memang tak boleh nak tunggu lama-lama sebab lap top ni bukan aku sorang yang pakai.last-last jumpa dekat blog stoberycokelat.,blog kak fyna.dia ada buat tutorial adobe cikit la.punya la sengal padahal tiap-tiap hari aku pergi blog kak fyna tapi tak terpandang pun tutorial ni.and part yang paling best tak payah tunggu sampai dua jam pun, aku rasa aku download tu tak sampai setengah jam pun.cepat wooo.tapi belum nak mahir guna adobe photoshop ni.before ni edit gambar guna photoscape tapi macam tak puas je,tapi photoscape pun best jugak cuma aku je tak berapa nak reti.lepas ni belajar pulak nak guna adobe photoshop.sebab aku sangat suka ambik gambar and rugi kalau tak edit gambar tu kan.

lepas ni muka aku yang tak berapa cantik pun boleh jadi cun ooo sebab dah edit.betapa canggihnya teknologi   semua yang tak cantik boleh jadi cantik.ambik gambar atas rumput pun,kalau pandai edit gambar jadi cantik je,tak macam dekat atas rumput.and boleh buat duit ooo kalau pandai edit-edit ni.






note : mereka yang lebih tua baca entry-entry saya ni,sory untuk penggunaan aku. :)

Tiada ulasan: