Selasa, 3 Januari 2012

Rindu Sangat.

Sudah masuk tahun baru la kita.aku tak sambut pun tahun baru 2012 ni.tahun baru tu aku dekat KL,walaupun banyak tempat boleh sambut tahun baru tu tapi tak ada pun aku rasa nak pergi tempat-tempat tu.aku duduk rumah abang sepupu,rumah dia kondo murah la kan,dapat tengok bunga api dari atas,memang meriah KL malam tu,penuh dengan bunga api,jalan pun jem gila.esok adik-adik kita akan masuk ke sekolah.selamat kembali ke sekolah...hahaha padan muka adik aku,kau sekolah la ye akk duduk rumah honeymon.belajar rajin-rajin ya.aku rindu zaman sekolah tau,rasa nak sekolah balik tapi tak boleh la kan.umur dah tua,i'm 20 for this year..ohh dah tua aku ni.but mak aku kata muka aku macam budak sekolah,tak matang.tak pe la mak,nak jugak muka macam mak muda sentiasa.perasan je aku.aku rindu kawan-kawan aku lama tak jumpa.atika,nazreen,aku rindu nagn korang sangat.azi,azreen bila nak jumpa aku ni..?aku rindu kat kau.anis rindu la dengar kau gelak,bercakap tak berhenti-henti...rindu wey.noi,bella n semua la AKU RINDUUUU KORANG SANGAT-SANGAT.bila nak hang out sama.adam,fairus n shahrul..rindu nak gaduh dengan korang.betul cakap orang bila depan mata kita tak tahu pun nak rasa rindu ke apa,tapi bila masing-masing dah jauh baru rasa rindu.for form 6 student smks batch 10/11 buat reunion jom.selamat tinggal alam persekolahan kalau ada rezeki tahun depan aku selangkah lagi masuk U pulok..doakan aku dapat  best result untuk stpm.amin.kawan yang baik adalah kawan yang sentiasa ada bila susah dan senang,rigth..?special thanks to atika,azreen,mak jah,anis,azi,noi and bella because sentiasa ada dengna aku susah dan senang.korang kawan terbaik pernah aku ada.thanks,thanks,and thanks.

buruk muka aku.

gadis gila camerra.

ni pun gila camera.

for shahrul al-fatihah untuk arwah ayah kau.semoga dia ditempatkan di kalangan orang beriman amin,sabar ok,setiap yang hidup mesti mati.





Tiada ulasan: