Selasa, 31 Januari 2012

will miss u.

sedih macam aku.


will miss my blog after this..lepas ni akan jarang update blog sebab dah mula busy.dah strat kerja,kerja sambilan sementara tunggu result.dah lebih sebulan aku dekat rumah badan pun semakin chubby.orang kata la,aku rasa biasa je.ahh sedar la sikit awak tu memang sah gemuk.time rehat dah habis ye cik adik,time kerja pula sekarang!! aduh penat.but tak kerja tak dapat duit.nak bayar macam-macam.yang penting nak daftar U nanti guna banyak duit kan.lepas ni hidup aku akan jadi macam ni.pagi pergi kerja,balik malam.ahad je ada cuti.

muka bosan,sama ngan muka aku.

mungkin dah tak ada masa nak bw lagi.kecuali ahad je tu pun kalau la rajin.will miss post cik ifa,yang ada saja cerita dia,yang sometime boleh buat aku gelak sorang-sorang,will mis cik dena dengan motivasi yang best untuk dibaca.will miss tuto kak fyna,and beberapa blogger lain yang always aku akan datang blog diorang.tapi yang datang jenguk-jenguk tu teruskan follow if korang rasa nak follow ok.dialu-alukan.yang selama ni sudi baca and follow my blog thanks,i really appreciate it.

ok bye.wasalam



Tiada ulasan: