Khamis, 2 Januari 2014

Handphone GiveAway by Syuhada1981.com

Assalammualaikum.

Lama tak join giveaway, sebab aku join lah macam-macam giveaway tapi tak pernah menang. sikit tak banyak kecewa lah kan. hahaha dasar orang tak bersyukur macam aku memang macam ni..itu semua rezeki ok, tak dapat hari ni mana tahu kali ni sangkut ke kann.

Tengok hadiah.. pengsan, bangun, pengsan, bangun. tak percaya LV handphone tu. siapa tak nak. freeeeeeee kot. haha mari la kita join secara berjemaah. klik SINI untuk join :D


Semoga berjaya :D

5 ulasan:

JAMIL HASHIM berkata...

salam blogger. kunjungan dr segmen yang sama http://jmbelog.blogspot.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html DFU

Syuhada Baharudin berkata...

Terima kasih sudi join.
Best of luck.
Happy new year. (^_^)

siti zawiah berkata...

jemput join.. :)

http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/01/first-giveaway-by-szl.html

farah adila berkata...

haii :) .BW dari GA yang sama .ada lagi GA yang menarik dan awesome .jom terjah sini -> http://sweetsourtheworld.blogspot.com/2014/02/senarai-giveaway-awesome-awal-tahun-2014.html .btw, goodluck !

Anis Amira berkata...

Assalamualaikum ^_^

Salam perkenalan :D

Singgah dari segmen yang sama :)

http://www.cikkmira.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html