Sabtu, 22 Jun 2013

Handbag Gucci Inspired

Assalammuaalikum.

apa khabar. sihat. alhamdullilah aku masih lagi diberi nikmat sihat walaupun jerebu sedang melanda Malaysia. Guest what, aku terasa hidup dibawah tempurung bila lambat benau tahu pasal jerebu. bila mak telefon bagi tahu, baru kau terkejut. berlagak macam duduk nun jauh kat USA je. hahaha. Ok aku tak nak banyak berbicara, cehhh. aku ada jual handbag gucci inspired, jangan risau harga sangat affordable. yang aku tunjuk ni separuh je lah kan. nak tengok lagi pergi sini, jangan lupa like tau. House of Beauty









Ada banyak lagi. Hari raya nanti pakai la beg baru. Tak rugi pun beli. Harga murah, mampu milik lah. like sekali ya adik-adik. House of Beauty. ok ni saja untuk hari ni. pm di fb ya kalau nak. rugi kau tak ambik satu wey. hehe terima kasih, jumpa lagi yaaaa!! (:

Tiada ulasan: