Khamis, 14 Februari 2013

# Semester 1 UM.

Assalammualaikum and hai..

How are you, strawberry ke limau..? motip..? tak tahu. aku doakan semua sihat dalam barakah Allah.. :D
semester 1 habis dah. kejap sangat kan. apa yang aku belajar ea dalam sem ni. banyak acctually. ini merupakan sem pertama jadi student uni la kan. mesti la ada pengalaman baru. semua baru sebenarnnya. kawan baru, suasana baru, rumah baru, yang baru-baru semua. mula-mula apa ea aku feel. macam-macam rasa la, takut bagai semua rasa ada. tapi alhamdullilah semua berjalan dengan lancar. jadi pelajar uni ajar aku untuk jadi "orang". selama ni aku ni kategori monyet ke. no la, maksudnnya jadi  budak uni buat aku lebih matured dari sebelum ni. setiap tindakan yang aku buat mesti guna akal bukan perasaan. bergaul dengan bermacam-macam orang buat aku lagi matured sebenarnnya. bagus la untuk diri aku. jauh dari parents juga telah buka pintu hati aku untuk berubah ke jalan Allah. alhamdullilah. lebih matang, lebih faham tujuan hidup untuk apa. untuk Allah pastinnya. kalau dulu aku macam tu, sekarang aku beza la sikit.. :D kalau nak cerita panjang esok pun tak habis, meh tepek gambar sikit.


haluansiswa ~ cheers ~ tak tidur ~ home sick teruk ~ best rindu nak lagi.



 new best friend ~ lain-lain jabatan ~ kawan sampai syurga.


coursemate ~ ingat muka nama tak ingat ~ semua awesome.



assigment ~ muzium negara ~ HE ~ orang asli ~ group ni best



melaka ~ kampung chetty ~ TITAS ~ ketua ~ best gila.
 
UM ditengah-tengah keey ell. bayak tempat boleh habiskan duit kalau tak beringat. selalunnya mid valley, masjid jamek je pun.


 
 


semoga semester depan lebih baik dari semester ni. in syaa Allah.. yang baik dari Allah, yang kurennggg dari aku. jumpa lagi..tatata assalamualaikum bye :D



 

2 ulasan:

Shazwani Othman berkata...

selamat menempuh alam universiti :)

Unknown berkata...

cik serious : thank u darling.. :p

amer akat : very pleasure if u sudi follow blog ni..i will follow u back.. in syaa allah.