Sabtu, 22 September 2012

Satu sudah selesai.

assalamualikum.
malam ni bff aku nazreen menikah.tapi yang sadis apa aku boleh buat sekarang duduk dalam bilik ni tak dapat balik and pergi majlis dia untuk malam ni and esok.its ok,noi kata doa je yang terbaik untuk dia.satu dah kahwin,tinggal kami yang tujuh ni,sebab kita orang bertujuh rapat since form 6,but kalau aku dengan nazreen rapat since form 4,and kalau dengan anis rapat since form 1 lagi.kekok panggil nazreen,kalau antara kawan-kawan biasa panggil dia mak jah.last wekend,masa cuti hari m'syia aku balik la kampung.sempat la pergi rumah dia,tengok preparation dia.aku tanya dia apa rasa dah nak kahwin ni.jawapan dia buat aku gelak."aku ni nak kahwin tapi aku tak rasa apa-apa pun".aku tanya tak rasa excited ke apa dia kata tak.mybe sebab dia pun tak percaya dia nak kahwin muda.20 tahun,tapi tengok fizikal macam 25 dah.kalau perangai dia 15 tahun kot..sory mak jah.we are very close actualy.ketawa,menangis sesame.kalau bab menangis memang mak jah la champion.aku dah dapat bayangkan macam mana muka dia menangis lepas akad nikah nanti.dah pesan awal-awal kat dia,jangan menangis sangat nanti tak cantik.dia jawab aku tak boleh la pah,aku mesti menangis gila-gila nanti..hampeh..
future pengantin yang tinggal bape jam lagi nak jadi isteri orang.
mula-mula dia bagi tahu dia nak kahwin aku dengan anis la paling terkejut kot.and kita orang la yang hari-hari suruh dia fikir balik apa dia buat ni betul ke tak.tapi perancangan allah tak ada sape tahu,akhirnya dia kahwin juga.jodoh dia dah sampai kan.tak pe lah,just lalui je apa yang dah jadi dekat kau ni.walaupun kau dah kahwin kau boleh je nak keluar dengan kita orang,tapi aku tahu benda tu akan jadi susah sikit sebab kau kan dah ada suami.semua tak akan sama macam dulu,tapi realitinye kita semua akan lalui benda ni.live must move on.selamat pengantin baru untuk kau,KAMI doakan yang terbaik untuk kau.lepas ni siapa..??
dari : google

Tiada ulasan: