Isnin, 17 September 2012

another story

assalammualaikum.

yeay lama tak update blog kan.ayat biasa.sudah dua minggu aku jadi mahasiswi um.minggu pertama mestilah orientasi.sangat pack waktu masa tu.tak ada rehat,tapi seriously seronok sangat.and first time dalam hidup aku kena duduk jauh dengan family.mula-mula memang home sick la.sampai sekarang still home sick lagi,tapi tak la teruk sangat.actualy baru je sampai dari kampung.cuti tiga hari je,tapi sebab rindu punya pasal cabut lari balik kampung.nasib baik la KL ke Batu Pahat tiga jam lebih je.tu pun aku dah sakit punggung duk lama-lama dalam bas.sekarang semua baru,ada kawan baru,ada suasana baru.tak pe ini semua pengalaman kan.just enjoy.jauh-jauh ni bagus jugak,belajar berdikari.kalau tak semua nak harap mak kan.sikit-sikit mak.aku memang rapat sangat dengan family.pada aku la kan jadi mahasiswi ni bukan senang tapi tak la susah sangat.lagi aku ada dekat u yang paling tua and u nombor satu dekat malaysia.memang mula-mula takut la kan.but now ok la sikit kan.dah habis tak ada cerita dah.selamat hari malaysia :)


Tiada ulasan: