Ahad, 4 Mac 2012

Menghitung Hari.

takut,risau,berdebar-debar semua rasa ada campur jadi satu dah.jadi rasa apa ya..? entah la aku pun tak tahu.kenapa aku rasa macam ni..? nak kawin ke..? ishhh tidok la,belum bersedia la.7.3.2012.tarikh apa ni..mesti semua dah tahu kan hari ni keputusan STPM akan diumumkan.dan aku..antara calon yang akan ambik result ni nanti.sekarang macam-macam rasa.yang paling biasa sentiasa terfikir macam mana kalau tak ok,macam mana kalau tak lulus,macam mana..macam mana dan macam mana.apa ubatnya.cuba tenangkan hati dan cakap pada diri sendiri dah cuba terbaik redha je dengan keputusan.kalau result ok,aku tak payah fikir panjang terus sambung ijazah je..kos apa belum fikir lagi.kalau tak ok aku akan sambung belajar juga ulang balik ambik dip ke nak ambil kos kulinari,perancangan rapi.kita mesti fikir yang buruk juga kan.


untuk semua yang ambil result stpm tu nanti good luck dari aku.kalau awak takut saya lagi takut la..walaupun dah pernah rasa tiga peperiksaan besar,tapi kali ni rasa lain.doakan aku ya,tolong ea.doakan juga kawan-kawan aku.terima kasih.

nak cite pasal blog pulak,nampak header tu,aku tau tak cantik sebab aku tak reti edit-edit ni.dahlah warna merah,sedangkan blog warna purple..tapi tak pe aku tak kisah sebab kau tak ada kan..aku je buat macam ni.lagu pulak,baru dapat lagu ni credit to adik finiey sebab dapat tahu lagu ni dari dia.lagu apa ye,kangen band-kehilanganmu berat bagiku.entah dengar rasa best pulak kan.

ok la doakan aku ya.wassalam.



Tiada ulasan: