Selasa, 9 Julai 2013

Cara Nak Kurus dengan Berkesan.

Assalammualaikum.

Apa khabar..? lama tak update blog, busy katannya. Akhirnya i have finished my lastt paper 2 weeks ago. 2 weeks go baru nak akhirnya sekarang. motip sangat kann kau. sekarang tengah golek-golek dari tangga rumah sampai dapur rumah, heaven gila mak nokk. yang tak heavennya masih ada short sem dan assgment yang harus dibuat, eh bukan harus tapi wajib, wajib. tapi tak apa, buat assgment dekat rumah, kira cuti jugak la kan. ye anak-anak apa topic kita hari ni, kurus..? siapa tak nak badan cantik macam cik ta, macam nelopa, siapa tak nak, habaq mai. semua orang nak kurus bermacam produk ada kat pasaran online atau offline, tapi berkesan ke..? pada aku berkesan ke tak kena tengok pada produk yang kita ambil, dan keistiqomahan kau mengambilnya, kalau kau ambi hari ni, dua tahun lagi baru makan semula, mintak maaaaap la sangat ye nok. memang takk la kau kurus. kau teringin tak makan banyak-banyak tapi still kurus solid gituu, teringin tak..?

sebenarnya my online shop baru je launching satu produk pemakanan untuk kuruskan berat badan dengan cara berkesan. selama ni kau pening cari produk pemakanan + boleh kuruskan badan dengan harga murah, tapi hasilnya, memang tak berkesan langsung. tapi lepas makan Qaisya slimming nurition ni, in syaa Allah semua masalah kegemukan kau berjaya diatasai dengan jayannya, ya jayannya. Produk ni akan launching pada 10hb 7. 2013. hari pertama kita berpuasa. bulan puasa ni lagi sesuai untuk kuruskan berat badan. nak tengok ke Qaisya Slimming Nutrution tu. mempersembahkan.

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

tadaaaaaaaaaaaaaaaa

Qaisya Slimming Nutrition.

Qaisya merupakan satu jenama produk kesihatan dan kecantikan di bawah syarikat Qaisya Beauty Enterprise, yang mana ia merupakan anak syarikat Startup Sifu Group. Produk pertama keluaran Qaisya adalah Qaisya Slimming Nutrition . Produk ini menggabungkan dua perisa iaitu Raspberry dan juga Lemon. dua agen penting pemecah lemak. Antara isi kandungan yang terapat dalam Qaisya Slimming Nurtition ni adalah Gluthatione, gluthatione fungsi utama dia, adalah untuk mencerahan kuit mua, dan membuat muka kelihatan lebih muda dari usia sebenar. kandungan kedua adalah collogen, macam yang ramai tahu kewujudan collegen dalam badan kita akan membantu mencerahkan ajah, menganjalkan kulit dan banyak lagi yang korang boleh search tentang kebaikan cologen, terdapat juga oat fibre di dalam Qaisya Slimming Nutrition ini, oat fibre membantu memberi kesan kenyang pada perut, minum ni anda rasa cepat kenyang, memang bagus untuk puasa-puasa ni. and adalah beberapa kandungan lagi, yang baik untuk badan.


Berat bahan mentah ( tidak termasuk packaging ) adalah 500,000 mg. Pengambilan 1 set cukup untuk sebulan. Setiap set dibekalkan dengan shaker dan scoop. Produk ini terbukti selamat, tidak mengandungi bahan terlarang. 

Lulus ujian makmal oleh pihak kilang, dan sedang menunggu kelulusan dari KKM. Produk ini juga dihasilkan oleh kilang yang bertaraf GMP ( good manufacturing practices ). 

Qaisya Slimming Nutrition dipakejkan dalam kotak. Di dalam kotak tersebut mengandungi 1 botol yang berisi serbuk minuman. Shaker dan scoop juga akan diletakkan dalam kotak. Harga pasaran untuk Qaisya Slimming Nutrition Set adalah RM150 sahaja.

Kelebihan utama Qaisya Slimming Nutrition ini :

1. Hanya minum 1 kali sehari selama 25 hari, tidak membebankan pengguna.. (RM150 Sebotol, Kalau compare dengan produk slimming lain lebih RM200 perlu di belanjakan untuk penggunaan 1bulan).

2. Badan tidak akan ‘menggelebeh’. Kebanyakan produk, memang terbukti mampu
kuruskan badan, tapi bentuk badan tidak cantik. Ada kesan lemak berlebihan.

3. Mengenyangkan. Produk ini diminum setiap hari seeloknya pada 6 hingga 7 malam.
Pengguna akan berasa kenyang dan tidak akan makan makanan berat pada waktu
malam.

4. Formula produk yang terbukti berkesan ( ujian makmal )

5. Perisa sedap ( campuran raspberry dan lemon )

Produk ini menjalani ujian makmal, dan erbukti berkesan. Tak susah kan nak kurus, harga sangat la affordable, RM150 sahaja, cuba bandingkan dengan slimming produk lain, mana dapat harga ni adik oi. :) berminat PM aku laju-laju, produk ni bakal menjadi fenomena, jangan terlepas ya. 

Cara Order :
atau email ke : Ssyahirah72@yahoo.com

Order cepat sebab produk launching esok, takut-takut stock habis nanti. :)

2 ulasan:

Setiasmile berkata...

jemput join.. anda ditag..

http://setiasmile.blogspot.com/2013/07/contest-ramadhan-raya-by-cik-akak.html

Unknown berkata...

hi.. nak tnye bkaitan qaisya slimming nutri ni.. mnuman fiber ke? or jus je? tq :)