Sabtu, 28 April 2012

What happen to me..?

what happen to me..? nothing la,title je yang merapu bagi korang tertanya-tanya..lama tak hupdate blog sayang aku ni..i get a new life since a few months,kadang-kadang aku rasa aku tak ada life tau.nak tahu kenapa.rumah pada aku hanya tempat tidur and berehat bila malam.seawal jam 6 pagi dah bagun,solat,mandi siap-siap pergi kerja.lepas tu pukul 7 petang baru balik,sometimes sampai lapan malam baru balik.penat sangat aku tertunggu-tunggu bila semua ni nak habis.harap-harap aku dapat panggilan untuk masuk u nanti.tolong doakan aku,aku takut sangat kalau tak dapat.tolong ya.blog aku dah berubah wajah,simple and paling penting nampak la kematangan sikit,sikit je..agaga.oh ya sabtu lepas aku pergi sekolah sebab terpilih untuk ambil anugerah antara pelajar yang cemerlang untuk stpm 2011.walaupun aku tak la berpuas hati dengan result aku tapi atlest aku jadi antara yang terbaik.alhamdulilah syukur sangat.congrat to noi,bella,yun,and ika.nampaknya ika kau aku selalu ajar kau bila exam kau lebih dari aku,suka nya aku kau tau ika,rasa berbaloi kadang-kadang tu marah kau :P sebab lama tak menghupdate so entry ni agak panjang ya..hihihi.jom cuci mata.



muka cover depan dato'.nurveous kot.



cikgu pun dah macam student je.



dia sorang calon lelaki yang dapat anugerah tu.



nampak sangat pinjam.pegang pun salah.

bila masing-masing dah jumpa ni macam-macam cerita keluar sebab dah ada life masing2 kan.tapi ni belum cukup geng kot.aku rindu kat korang.rindu zaman sekolah,rindu nak pakai baju kuning tu.rindu sangat.the best moment ever.lepas ni masing-masing ada haluan sendiri.tapi tak pe,fon ada,facebook ada kita masih boleh contact.

miss u guys. T_T






2 ulasan:

Unknown berkata...

Betul2. Selepas habis sekolah memang sangat rindukan suasana sekolah. hee :)

Unknown berkata...

sally : tpi time skolah dulu-dulu selalu fikir bila nak habis sekolah kan..