Khamis, 21 Jun 2012

i'm a winner.

assalammualaikum and hai semua.semlam sedang asyik menikmati biskut kering sambil cicah dengan horlicks panas aku pun join satu contents di facebook anjuran HidayahsShop.dia bagi dua soalan and aku jawab dua soalan tu,and salah satu tu aku jawab dengan betul dan tepat lagi cepat.haha hadiah dia awesome wey aku boleh pilih mana jenis tudung yang ada di jual oleh hidayahShop satu je la and akan dihantar ke rumah secara free.aku memang suka benda cap tak payah bayar ni.kak dayah thanks,memang nak bagi orang menang ea,soalan senang tu.e'eleh dah menang baru cakap senang :P.ni tengah pening kepala nak pilih yang mana satu.siap pakai cermin mata besaq bagi terang mata ni biar tak salah pilih.ala k.dayah kenapa satu je,kenapa tak semua,kenapa.?.eh kau dah bagi FREE tu kira untung,tak payah nak tamak.and aku decide nak pilih tudung ni.
ni bukan aku,tapi owner dia.

ni pulak jenis tudung lain yang ada kat hidayahShope.bawal printed.



ada juga tudng2 lain.yang aku tunjuk ni baru ciput je.ada juga jual handbag,dress and shoes.aku geram dengan flat shoes dia.comel wey.



sangat cantik tau.ni cakap betul tak tipu taw.pasal harga jangan dok pening kepala sebab harga sangat affordable untuk semua.ni kira shoping untuk semua golongan la kan.nak tahu lebih banyak lagi and nak tengok lagi banyak sila pergi ke HidayahsShop.


credit to.hidayah shope.















Tiada ulasan: